Why do you need my credit card information to redeem a voucher?

april 15, 2015 by Renco

You can apply a coupon to a future appointment by logging into your account and clicking your name in the ...

I bought a voucher and Homejoy does not cover my area, what should I do?

april 15, 2015 by Renco

You can apply a coupon to a future appointment by logging into your account and clicking your name in the ...

Why are vouchers for first time customer only?

april 15, 2015 by Renco

You can apply a coupon to a future appointment by logging into your account and clicking your name in the ...

Hvordan bruger jeg håndværkerfradraget?

april 15, 2015 by Renco

For at gøre brug af håndværkerfradraget skal du oplyse til SKAT, hvor meget arbejde du har fået udført. Her skal ...

Hvor meget sparer jeg med håndværkerfradraget?

april 15, 2015 by Renco

Hvor meget du sparer på håndværkerfradraget afhænger af din specifikke kommune, men det er i omegnen af 30%.

Kan jeg bruge en rabatkode på en eksisterende bestilling?

april 15, 2015 by Renco

Selvfølgelig! Log ind med din RENCO bruger og herfra kan du indtaste din rabatkode.

How do I book my first appointment?

april 15, 2015 by Renco

You can apply a coupon to a future appointment by logging into your account and clicking your name in the ...

Hvordan ændrer jeg mit betalingskort?

april 15, 2015 by Renco

Log ind på din konto og opdater dit betalingskort. Det nye kort vil nu automatisk blive brugt som dit standardkort.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

april 15, 2015 by Renco

Log ind på din konto og opdater adressen på din kommende bestilling. Alternativt kan du kontakte os, så ændrer vi ...

Hvordan nulstiller jeg mit kodeord?

april 15, 2015 by Renco

På loginsiden kan du indsende en anmodning om at få nulstillet dit kodeord.

Du kan roligt booke
rengøring hos RENCO.

Vi holder løbende vores rengøringsassistenter opdateret på udviklingen samt retningslinjerne fra myndighederne. 

For at imødekomme regeringens og Sundhedsstyrelsens anbefalinger for at mindske smittespredningen tager vi flg. forholdsregler:

– Ingen af vores teams tager på arbejde hvis de har de mindste symptomer på sygdom. 

– Dit team vasker hænder og skifter handsker inden hvert kundebesøg. 

– Dit team holder som min. 2 meters afstand og vi beder jer ligeledes om det samme.  

– Der er udleveret desinfektionsgel til alle teams – benyttes før og efter hver kunde.

Vi opfordrer dig til at gå dig en tur i det fri, eller opholde dig i et andet rum end dit rengøringsteam – imens de klarer rengøringen.

Det har aldrig været vigtigere at desinficere og rengør dit hjem!

Husk at passe godt på jer selv og hinanden,

RENCO