nav-trigger-dark

HJÆLP OG OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan kan vi hjælpe?

KOM GODT FRA START

Hvordan fungerer RENCO?

Du klikker, vi rengører – det så simpelt! Du kan bestille engangs rengøring samt frekvens rengøring.

 

1. Fortæl os lidt om dine rengørings behov

Fortæl os derefter hvor mange værelser og badeværelser der skal rengøres og vælg eventuelt nogen af vores ekstra ydelser.

 

2. Vælg dato og tid – der passer dig!

Vælg dato og tid for hvornår dit hjem skal rengøres.
Rabatter tilbydes også for frekvens rengøring. Hver uge, hver 2 uge eller hver 4 uge.

 

3. Gennemse og bekræft bestilligen

Vores flat rate priser betyder at du ALTID får oplyst hvor meget en given rengøring kommer til at koste, endda inden du overhovedet har bestilt.

Når bestillingen er bekræftet vil den oplyste pris blive reserveret på dit kreditkort, for at vi kan vurdere om pengene er der. Du vil IKKE blive faktureret for beløbet før rengøringen.

 

4. Læn dig tilbage og slap af

På selve service dagen møder dine rengøringsassistenter ind til tiden, klar til at klare det beskidte arbejde for dig. De bliver der indtil dit hjem er skinnende rent. Hvis ikke du er glad for rengøringen, så skal du skrive til os med det samme og vi sørger for at sende et nyt hold ud for at gøre det godt igen, uden beregning.

 

Nemt og bekvemt!

BESTIL HER

Hvor meget koster det?

Du kan se vores priser her, eller ved at bruge vores simple pris beregner. Vælg blot antallet af værelser og badeværelser du ønsker vi skal rengøre, for at se din totale pris.

 

I tilfælde af at du ikke har brug for en hel hjemme rengøring eller har en special situation, henviser vi venligst til vores timepriser. Rabatter er tilgængelige for frekvens ydelser.

Hvad er inkluderet i en standard rengøring?

Stue og værelser
· Tørrer støv af
· Pudser dine spejle
· Støvsuger
· Vasker gulv

Badeværelse
· Rengøring af vask, toilet, bruser og badekar
· Pudser spejle
· Støvsuger
· Vasker gulv

Køkken
· Tørrer støv af
· Rengøre din håndvask
· Ordner dine kogeplader
· Støvsuger
· Vasker gulv

Derudover får du
· Godkendt personale
· 100 % tilfredshedsgaranti
· Venligt personale

En RENCO rengøringsassistent bruger dine rengøringmidler, klude, støvsuger og lign.
så det dufter som du ønsker.

Kører I ud til mit område?

Vi servicere de fleste af vores kunder i Storkøbenhavn og omegn, men vi er ofte villige til at køre lidt længere. Hvis ikke du bor i Storkøbenhavn og omegn, så kontakt kundeservice og vi kan vurdere, om vi kører ud til dit område.

Hvad nu hvis jeg ikke er hjemme på rengørings dagen?

Simpelt, du fortæller os blot hvordan vores rengøringsassistent kommer ind i feltet “Specielle Instruktioner” når du foretager en bestilling fra vores booking side.

 

Hvis du eventuelt har behov for at vi afhenter nøglen til dit hjem INDEN opstart kan dette ligeledes ordnes. Send os blot en email med en passende tid og sted for afhentning, så klarer vi resten.

DIN RENCO KONTO

Hvordan opretter jeg en konto?

Når du bestiller en ydelse fra vores bestillings formular oprettes der automatisk en konto til dig. Du skal blot aktiver den, vælge et kodeord og du er nu klar til at bruge vores system.

 

Hvordan logger jeg ind?

Du kan logge ind på din konto ved at klikke på dette link https://login.renco.dk

Hvordan nulstiller jeg mit kodeord?

På loginsiden kan du indsende en anmodning om at få nulstillet dit kodeord.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

Log ind på din konto og opdater adressen på din kommende bestilling. Alternativt kan du kontakte os, så ændrer vi det for dig.

Hvordan ændrer jeg mit betalingskort?

Log ind på din konto og opdater dit betalingskort. Det nye kort vil nu automatisk blive brugt som dit standardkort.

TILLID & SIKKERHED

Kan jeg stole på min rengøringsassistent?

Vi ansætter kun de bedste og dem vi 100% stoler på. Alle rengøringsassistenter gennemgår en grundig ansættelsesproces med samtaler og referencetjek, så du kan være sikker på, at du får den bedste service overhovedet muligt.

Hvad sker der hvis noget går galt under min rengøring?

Hvis noget ikke forløber som planlagt under din rengøring, så skal du føle dig meget velkommen til at kontakte os med det samme. Så vil vi gøre alt i vores magt for at rette op på fejlen, så det bliver godt igen.

Er betalingsinformationerne sikkert opbevaret?

Vi garanterer, at dine betalingsinformationer er sikkert opbevaret. Vi har både sikkerhed på selve siden, som krypterer al trafik, sikkerhed på selve bookingformularen, som modtager alle dine oplysninger og til sidst har vi også sikkerhed på betalingsmodulet, som leveres af Stripe. Vi har altså tredobbelt sikring af dine oplysninger.

Hvad indebærer jeres garanti?

Hvis en rengøring ikke lever op til dine forventninger, så kontakt os meget gerne. Vi sender et team for at rette op på fejlen inden for 14 dage. Uden beregning selvfølgelig.

BETALING & FRADRAG

Kan jeg bruge en rabatkode på en eksisterende bestilling?

Selvfølgelig! Log ind med din RENCO bruger og herfra kan du indtaste din rabatkode.

Hvor meget sparer jeg med håndværkerfradraget?

Hvor meget du sparer på håndværkerfradraget afhænger af din specifikke kommune, men det er i omegnen af 30%.

Hvordan bruger jeg håndværkerfradraget?

For at gøre brug af håndværkerfradraget skal du oplyse til SKAT, hvor meget arbejde du har fået udført. Her skal du bruge den kvittering vi sender dig på mail. Du kan læse mere om hele processen på SKATs hjemmeside: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1947018