Få dit depositum tilbage.
Garanteret!

Vi er i flytterengøringer

Vores flat rate, ingen bindingspriser gør os i stand til at være fleksible og prisvenlige.
Du kommer ikke til at være bekymret for prisen, og du vil bestemt ikke stresse dig over omkostningerne.
Klik på Bestil knappen og giv dit hjem den rengøring du fortjener.

high-tech-innovation

High tech innovation

Online booking under 60 sekunder
Simpel flatrate prisstruktur
Du får dit eget kundelogin
Kontantløs betalinger

100-percent-guarantee

100% tilfredshedsgaranti

Er du mod forventning ikke tilfreds med vores udførte rengøring? Fortvivl ej. Fortæl os det og vi kommer tilbage for at gøre rent igen, uden gebyr.

støvsuger

ÆGTE FAGFOLK

De bedst bedømte teams
Vi er forsikret
Ingen binding, intet risiko
Rabat ved frekvensrengøring

Få dit hjem gjort rent & dit depositum tilbage

Du har brugt dage på at nedpakke og flytte, med fysisk hårdt arbejde. Nu skal du tilbage til dit gamle hjem og gøre det rent? Det synes vi ikke du skal! Måske får du ikke en gang dit fulde depositum tilbage! Lad os tage hånd om din flytterengøring. Vi sørger for at imødekomme dit gamle boligselskabs rengøringskrav og sørger endda for at du få dit FULDE depositum tilbage. Hvis dit boligselskab mod forventnig ikke er tilfreds med vores flytterengøring, kommer vi tilbage og gør rent igen, indtil de er tilfredse.

Vores know-how inden for flytterengøringer gør os i stand til at imødekomme alle boligselskabers fraflytnings betingelser. Vi sender en faktura via email, men kun efter rengøringen er færdig! Ingen bekymringer eller unødig stress fra vores side, kun et rent hjem og et depositum til dig.

Vores flat rate, ingen bindings priser sikrer dig en fleksibel og prisvenlig partner. Du kommer ikke til at være bekymret for prisen, og du vil bestemt ikke stresse dig over omkostningerne. Vi er ikke som de andre – du betaler kun for hvad du vil have gjort rent!

Vores rengøringsassistenter er forsikret, godkendte og trænet i at udføre professionelle flytterengøringer. Dette sikre at du får den bedst mulige oplevelse, uden at du skal bekymre dig om dit hjem’s sikkerhed! Det er en af grundene til at vi er en af de mest elskede rengøringsfirma i København & omegn!

Hvad er inkluderet i en

Køkken

ⓘ AF SIKKERHEDS- & FORSIKRINGSMÆSSIGE ÅRSAGER SÅ KAN VI DESVÆRRE IKKE UDFØRE FLG. YDELSER: UDVENDIG RENGØRING AF VINDUER, ALTAN RENGØRING, FJERNELSE AF SKIMMELSVAMP,SVÆR PLET FJERNELSE, BÆRING/LØFTNING AF TUNGE MØBLER OG GENSTANDE.

ⓘ For alle flytterengøringer gælder det, at vi gør rent i en tom lejlighed der er i almindelig rengjort stand løbende op til flytningen, alle ekstra ydelser hører med til opgaven.

ⓘ VENLIGST SØRG FOR AT KOMFURET & KØLESKABET ER HEVET UD INDEN VORES ANKOMST, SÅ VI KAN KOMME UNDER OG BAG VED DISSE.

Dit hjem er i sikre hænder

0 +
Tilfredse kunder
0 %
Tilfredshedsgaranti
0 +
Udførte rengøringer

Flytterengøring i Storkøbenhavn og omegn og i Nordsjælland.

Når man flytter ind i sit nye lejemål, har man ofte en forventning om at man modtager sit nye hjem, i ren og ryddelig tilstand. Af denne årsag, har mange boligforeninger strenge krav til, hvordan man skal aflevere sin lejlighed, når man ikke længere lejer den. Har du ikke selv mod på rengøringsopgaven, kan vi hjælpe dig med at foretage flytterengøring af din lejlighed forud for fraflytning. Vi hjælper dog også gerne til, hvis du overtager et almindeligt hus, og ikke er tilfreds med rengøringen ved overtagelsen.

Undgå dyre efterregninger med flytterengøring fra RENCO

For mange er det en uoverskuelig opgave, at foretage en dybdegående rengøring, forud for fraflytningen. Du er i forvejen travlt optaget af selve flytningen, og skal have styr på alt fra indretning til indkøb til dit nye hjem. Vælger du at lade dit boligselskab om rengøringen, vil du dog ofte ende med en langt større regning, end hvis du selv finder et rengøringsfirma til opgaven. Her kommer vi ind i billedet. Vi har stor erfaring med flytterengøring, og kan hjælpe dig hvis du bor i Københavnsområdet, Nordsjælland eller langs Køge Bugt.

Vores dygtige personale er vant til at foretage flytterengøring, og ved derfor hvad der kræves for at levere et tilfredsstillende resultat. Samtidig har vi som virksomhed en hvis størrelse som gør, at vi kan sende flere medarbejdere på opgaven samtidig, for derved at kunne klare opgaven på så kort tid så muligt. Dette er særlig nyttigt for dig som har kort tid mellem at lejligheden er ryddet, til at den skal overleveres til udlejer.

Hvad er godt nok?

Flytterengøring kan hurtigt blive en diffus ting. Hvor meget rengøring som skal til, for at stille dit boligselskab tilfreds, er nemlig meget forskelligt fra boligselskab til boligselskab. Selvom at du vælger at benytte et eksternt rengøringsselskab som eksempelvis os, er der derfor altid risiko for, at dit boligselskab synes at rengøringen ikke er god nok. Vi har før set eksempler på kunder, hvis udlejer møjsommeligt har gennemgået hele deres lejlighed med vatpinde, for at finde selv de mindste mangler. Har din udlejer derfor et ønske om at finde fejl, med henblik på selv at tjene på den manglende rengøring og/eller vedligeholdelse, vil det derfor altid være muligt for vedkommende at finde fejl – hvor grundige vi end så er.

Langt de fleste af vores kunder, har dog en fair udlejer, som er til at tale med, hvorved at overdragelsen sker uden problemer. Vi har som sagt stor erfaring med flytterengøring, hvorved at vi ved hvilke krav som der typisk bliver stillet af boligselskaberne, således at vi kan tilpasse dit tilbud herefter. Som kunde har du jo hverken interesse i, at vi bruger flere timer end højest nødvendigt, mens du på den anden side gerne vil være sikker på at der er rent nok, til at rengøringen bliver godkendt i sidste ende.

Se pris på din flytterengøring

Vi ved af erfaring, at der ofte dukker overraskelser op når vi foretager flytterengøringer. Hvad der ved første øjekast ligner en betydningsløs plet, kan nemlig hurtigt vise sig at kræve længere tid en forventet at komme til livs. Derfor giver vi alligevel faste priser på flytterengøringer,  som giver dig en klar indikation af dine samlede omkostninger til rengøringen. Vi arbejder ud fra en fast pris, som du kan se på vores prisberegner, hvor alt fra kørsel til rengøringsmidler er med i prisen. Skulle det vise sig at vi bliver nødt til at bruge ekstra tid på flytterengøringen, tager vi en snak sammen om dette, således at du altid har klarhed over dine samlede omkostninger.

Du kan roligt booke
rengøring hos RENCO.

Vi holder løbende vores rengøringsassistenter opdateret på udviklingen samt retningslinjerne fra myndighederne. 

For at imødekomme regeringens og Sundhedsstyrelsens anbefalinger for at mindske smittespredningen tager vi flg. forholdsregler:

– Ingen af vores teams tager på arbejde hvis de har de mindste symptomer på sygdom. 

– Dit team vasker hænder og skifter handsker inden hvert kundebesøg. 

– Dit team holder som min. 2 meters afstand og vi beder jer ligeledes om det samme.  

– Der er udleveret desinfektionsgel til alle teams – benyttes før og efter hver kunde.

Vi opfordrer dig til at gå dig en tur i det fri, eller opholde dig i et andet rum end dit rengøringsteam – imens de klarer rengøringen.

Det har aldrig været vigtigere at desinficere og rengør dit hjem!

Husk at passe godt på jer selv og hinanden,

RENCO